keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Day 3 & 4

Heissan!

Kolmas paastopäivä!
Edelleenkin oltiin nestelinjalla. Uhosin viime kirjotuksessa, että kahvin juontia koittaisin vähentää mutta vitut siitäkään sitte mitään tullu. Mielummin juon sen neljä kupposta kahvia maidon kanssa ja kärvistelen saaduista kaloreista kun sitten se että oon vierotusoireissani vihanen ja äksyilen muille! Eli siis taas keräsin ruhooni sen n.80 kcal niistä hemmeti kahvimaidoista! Mutta oon myös lenkkeilly sekä juosten että reippaasti kävellen sellasseet reilu 15km. Melkein kolmisen tuntia siinä sai pusertaa ja tuli hiki!:D Mikä sen parempi tunne oikeesti kun laittaa puhelimesta hyvää musiikkia ja antaa ajatusten vaan pyöriä sellasseessa kropassa mitä tavottelen? tietääpähän ainaski minkä takia on lenkkipolulle eksyny kun on tavotteita:) Eilen oli kaikin puolin kiva päivä ja fiilis oli mitä mahtavin!:) Tommosseita päiviä lisää kiitos!

Neljäs paastopäivä!
Joo siis tosiaan tääkin päivä menny taas nestelinjalla. Tänään ei oo ollu mikään kauheen mukava päivä. On ollu jotenkin semmonen tunne ettei kiinnosta mikään ja kaikki on ihan perseestä suoraan sanottuna. Tiesin sen jo heti aamusta kun heräsin että tästä päivästä ei voi tulla hyvä. En tiiä mikä siinä on mut aina välillä tulee tämmösseitä päiviä, ahistaa ja itkettää vaan vaikka ei ne asiat itkemällä parane. Nää tämmösseet päivät voi kestää muutaman päivän taikka sitten saattaa olla että huomenna oon taas ilosempi ja energisempi. Kysympähän vaan, että miten mun mieli ailahtelee tälleesti?:( Tätä on jatkunu jo kaaaauan ja näitä jaksoja tulee ihan satunnaisesti. Tänään en siis oo tehny mitään muuta kun maannu sohvalla peiton alla tai nukkunu. On ollu toooosi kylmä ja sekin tietysti kuuluu tähän paastoon. Ei oo huvittanu lähtee minnekkään kun sataa vettä ja muutenkin on kauheen kolee ja kylmä ilma.
Tänään ollaan hivottu tota 200 kcal rajaa nimittäin kahvii taas menny se nelisen kuppia maidon kanssa ja sen päälle viellä kaksi lasia tuoremehua elikkä n.180kcal. Hyi hitto!! Miks pitää tankata itteensä tollasta sokerilitkua? Vaikka ei tullu ees sitä heikottavaa oloa minkä yhteydessä yleensä oon sokeripitoista juotavaa juonu, että saa verensokereita kohennettua. Tänään en ees oo lähteny lenkille tonne sateeseen kun oon muutenkin ihan jääpuikkona, tälläkin hetkellä oon peiton alla. No täytyy huomenna taas vetää kunnon lenkit niin saa noikin kalorit kulutetuiks! Taikka sitten vähäsen kotitreeniä jos se vaikka piristäis tätä päivää.

Tässä taas syy miksi jatkaa tätä projektia...




maanantai 8. heinäkuuta 2013

Day 2.

Lähes toinen päivä hurahtanut taas. Olo on ollut ihmeen virkee ja oon jaksanu touhuilla vaikka mitä:) Nälkäkään ei oo ollu mutta parissa päivässähän se massu alkaa tottuun eikä tunnekkaan nälkää vaikka välillä murahteliskin ihasti:D Oon ihan koukussa tohon pepsimaxiin ja voi vitsit se on ihanaa kun laittaa pakkaseen hetkeks ja nautiskelee ihan kylmänä!
Meinaan tän paaston aikana popsii myös erilaisia pillereitä. Nimittäin lisäravinteita! Tällä hetkellä menee noita omega3 kapseleita, d-vitamiinia, kalkkia ja mangesiumia. Ajattelin kyllä käydä ostamassa viellä c-vitamiinia sellasseessa veteen liukenevassa poretabletti muodossa:)
Kaloreita tänään taas kertynyt n.80 sillä kahvia tullut taas nautiskeltua ja mustanahan mä en sitä pysty juomaan ja jos kokonaan pois jättää niin voi olla että kiukku ja päänsärky iskee! No täytyy koittaa, jos huomenna sais vaikka vähennettyä kahteen kuppiin kun normaalisti menee se neljä kupposta:D
Muuta tähän en nyt keksi kirjoitettavaksi. Lisäilen viellä tekstin perään ihanan motivoivan kuvan:)
Aah noi jalat on niin täydelliset!<3 MÄKIN HALUUN!!

sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

Day 1

Ensimmäinen paaastopäivä takana ja olo ollut hiukan heikko kuten yleensäkkin paaston ensimmäiset päivät ovat. Nesteitä on mennyt suuri määrä mikä on tietysti hyväksi ihan ton kuumuudenkin puolesta kun aurinko porottaa kirkkaalta taivaalta ja mikäs sen mukavempaa kun auringossa löhööminen?:) kaloreita on tänään kertynyt vain n.80 jotka tulivat kahvista kera maidon, ei siis mitenkään hirveästi:D
Motivaatio laihtumiselle on edelleenkin suuri ja kasvaa vielä entisestään kun selailee upeiden kroppien kuvia! Nytten kömmin peiton alle nukkumaan jotta jaksaa taas huomenna heräillä pirteänä:)

lauantai 6. heinäkuuta 2013

Alku höpinöitä..

Hei vain! Olen nuori naisenalku joka on päättänyt aloittaa matkan kohti ihanne painoa. Pituutta löytyy reilut 170 senttiä ja paino pyörii valitettavasti 70 kilon molemmin puolin:(
Tavoitteenani olisi saada paino tippumaan keinolla millä hyvänsä alle 53 kiloon. Olen kamppaillut painoni kanssa lähes puolet elämästäni ja tällä kertaa olen päättänyt onnistua. Samalla pyrin pääsemään tahallisesta oksentelusta eroon jota on jatkunut satunnaisesti lähes kaksi vuotta.
Hyvinä aikoina voin olla jopa parikin viikkoa oksentamatta ja joskus taas saattaa olla että oksennan useasti päivässä.
Alimmillani paino on ollut pari vuotta sitten 56 kilon kieppeillä ja ylimmilläni olen painanut lähemmäs 80 kiloa. Viime aikoina jatkuvat alamäet ja masentuneisuis on tuonut kiloja lisää ruhooni.
Tällä kertaa olen en anna itseni lipsua vaan aijon onnistua ja olla täysillä laihdutuksessa mukana!:)
Suunnitelmanani on olla huomisesta lähtien 14 päivää paastolla. Paastoni aikana saan saada korkeintaan 200 kaloria päivässä nesteistä. Ihanteellista tietysti olisi olla nolla linjalla, mutta tarvittaessa tuo 200 kcal on yläraja. Paaston aikana juon pääasiassa vettä, kahvia, teetä sekä sokeroimattomia juomia. Pyrin päivittelemään blogiani vähintään joka toinen päivä ja toki useamminkin mikäli aikaa antaa periksi:)
Mikäli joku tekstejäni jaksaa lueskella niin tervetuloa vain seurailemaan!:D