Kolmas paastopäivä!
Edelleenkin oltiin nestelinjalla. Uhosin viime kirjotuksessa, että kahvin juontia koittaisin vähentää mutta vitut siitäkään sitte mitään tullu. Mielummin juon sen neljä kupposta kahvia maidon kanssa ja kärvistelen saaduista kaloreista kun sitten se että oon vierotusoireissani vihanen ja äksyilen muille! Eli siis taas keräsin ruhooni sen n.80 kcal niistä hemmeti kahvimaidoista! Mutta oon myös lenkkeilly sekä juosten että reippaasti kävellen sellasseet reilu 15km. Melkein kolmisen tuntia siinä sai pusertaa ja tuli hiki!:D Mikä sen parempi tunne oikeesti kun laittaa puhelimesta hyvää musiikkia ja antaa ajatusten vaan pyöriä sellasseessa kropassa mitä tavottelen? tietääpähän ainaski minkä takia on lenkkipolulle eksyny kun on tavotteita:) Eilen oli kaikin puolin kiva päivä ja fiilis oli mitä mahtavin!:) Tommosseita päiviä lisää kiitos!
Neljäs paastopäivä!
Joo siis tosiaan tääkin päivä menny taas nestelinjalla. Tänään ei oo ollu mikään kauheen mukava päivä. On ollu jotenkin semmonen tunne ettei kiinnosta mikään ja kaikki on ihan perseestä suoraan sanottuna. Tiesin sen jo heti aamusta kun heräsin että tästä päivästä ei voi tulla hyvä. En tiiä mikä siinä on mut aina välillä tulee tämmösseitä päiviä, ahistaa ja itkettää vaan vaikka ei ne asiat itkemällä parane. Nää tämmösseet päivät voi kestää muutaman päivän taikka sitten saattaa olla että huomenna oon taas ilosempi ja energisempi. Kysympähän vaan, että miten mun mieli ailahtelee tälleesti?:( Tätä on jatkunu jo kaaaauan ja näitä jaksoja tulee ihan satunnaisesti. Tänään en siis oo tehny mitään muuta kun maannu sohvalla peiton alla tai nukkunu. On ollu toooosi kylmä ja sekin tietysti kuuluu tähän paastoon. Ei oo huvittanu lähtee minnekkään kun sataa vettä ja muutenkin on kauheen kolee ja kylmä ilma.
Tänään ollaan hivottu tota 200 kcal rajaa nimittäin kahvii taas menny se nelisen kuppia maidon kanssa ja sen päälle viellä kaksi lasia tuoremehua elikkä n.180kcal. Hyi hitto!! Miks pitää tankata itteensä tollasta sokerilitkua? Vaikka ei tullu ees sitä heikottavaa oloa minkä yhteydessä yleensä oon sokeripitoista juotavaa juonu, että saa verensokereita kohennettua. Tänään en ees oo lähteny lenkille tonne sateeseen kun oon muutenkin ihan jääpuikkona, tälläkin hetkellä oon peiton alla. No täytyy huomenna taas vetää kunnon lenkit niin saa noikin kalorit kulutetuiks! Taikka sitten vähäsen kotitreeniä jos se vaikka piristäis tätä päivää.
Tässä taas syy miksi jatkaa tätä projektia...





