Hei vain! Olen nuori naisenalku joka on päättänyt aloittaa matkan kohti ihanne painoa. Pituutta löytyy reilut 170 senttiä ja paino pyörii valitettavasti 70 kilon molemmin puolin:(
Tavoitteenani olisi saada paino tippumaan keinolla millä hyvänsä alle 53 kiloon. Olen kamppaillut painoni kanssa lähes puolet elämästäni ja tällä kertaa olen päättänyt onnistua. Samalla pyrin pääsemään tahallisesta oksentelusta eroon jota on jatkunut satunnaisesti lähes kaksi vuotta.
Hyvinä aikoina voin olla jopa parikin viikkoa oksentamatta ja joskus taas saattaa olla että oksennan useasti päivässä.
Alimmillani paino on ollut pari vuotta sitten 56 kilon kieppeillä ja ylimmilläni olen painanut lähemmäs 80 kiloa. Viime aikoina jatkuvat alamäet ja masentuneisuis on tuonut kiloja lisää ruhooni.
Tällä kertaa olen en anna itseni lipsua vaan aijon onnistua ja olla täysillä laihdutuksessa mukana!:)
Suunnitelmanani on olla huomisesta lähtien 14 päivää paastolla. Paastoni aikana saan saada korkeintaan 200 kaloria päivässä nesteistä. Ihanteellista tietysti olisi olla nolla linjalla, mutta tarvittaessa tuo 200 kcal on yläraja. Paaston aikana juon pääasiassa vettä, kahvia, teetä sekä sokeroimattomia juomia. Pyrin päivittelemään blogiani vähintään joka toinen päivä ja toki useamminkin mikäli aikaa antaa periksi:)
Mikäli joku tekstejäni jaksaa lueskella niin tervetuloa vain seurailemaan!:D

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti