maanantai 8. heinäkuuta 2013

Day 2.

Lähes toinen päivä hurahtanut taas. Olo on ollut ihmeen virkee ja oon jaksanu touhuilla vaikka mitä:) Nälkäkään ei oo ollu mutta parissa päivässähän se massu alkaa tottuun eikä tunnekkaan nälkää vaikka välillä murahteliskin ihasti:D Oon ihan koukussa tohon pepsimaxiin ja voi vitsit se on ihanaa kun laittaa pakkaseen hetkeks ja nautiskelee ihan kylmänä!
Meinaan tän paaston aikana popsii myös erilaisia pillereitä. Nimittäin lisäravinteita! Tällä hetkellä menee noita omega3 kapseleita, d-vitamiinia, kalkkia ja mangesiumia. Ajattelin kyllä käydä ostamassa viellä c-vitamiinia sellasseessa veteen liukenevassa poretabletti muodossa:)
Kaloreita tänään taas kertynyt n.80 sillä kahvia tullut taas nautiskeltua ja mustanahan mä en sitä pysty juomaan ja jos kokonaan pois jättää niin voi olla että kiukku ja päänsärky iskee! No täytyy koittaa, jos huomenna sais vaikka vähennettyä kahteen kuppiin kun normaalisti menee se neljä kupposta:D
Muuta tähän en nyt keksi kirjoitettavaksi. Lisäilen viellä tekstin perään ihanan motivoivan kuvan:)
Aah noi jalat on niin täydelliset!<3 MÄKIN HALUUN!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti